miercuri, 3 noiembrie 2010

Cum si de ce? Stie Dexter

:) Trebuie sa incep cu un zambet pentru ca mi-e simpatic. Sunt sigur ca si voua. Cu totii avem cate un prieten care se pricepe la toate. Ii face placere sa ajute si in general se implica doar in cauze nobile. Dexter, drege gaura din stratul de ozon, Dexter amelioreaza incalzirea globala, Dexter te ajuta cu tema la mate, Dexter stie cum sa faca catelul sa scuipe tema la romana, Dexter salveaza focile si orice specie de animale, plante si extraterestrii pe cale de disparitie. Dar prietenul meu e putin mai diabolic. Daca se ia curentul in Alba, involuntar imi zboara gandul la el. Iau telefonu in mana si dau sa sun. Dar imediat il las jos si ma rog sa nu-mi mai vina astfel de idei in minte. Poate il prind intr-un moment prost si cine stie cum a pus stapanire pe toate retelele wireless, si ma trezesc cu un pumn in fata. Pumn care vine din difuzorul telefonului, evident.
In rest e simpatic si dragalas, chiar iti face cafea daca mergi la el la o poveste. El o bea cu clor, dar l-am rugat mie sa nu-mi puna ca ma supara la stomac:). Cateodata doar, cand sunt caderi de curent, cand nu ne merge netu in Alba, sa stiti ca Dexter e furios. A si apropo, Dexter al meu are o sora, Didy(Mada) buna buna rau:) Exact ca-n desene.

5 comentarii:

  1. Dexter e... pur si simplu Dexter :D (si la smiley-face-u' asta pui D de la Dexter ... like DDDD :))))))

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte tare...ce sa mai zic

    RăspundețiȘtergere
  3. tu sti cine ii dexter.... isi face o caldura in laborator....

    RăspundețiȘtergere
  4. revin iar cu, vorba ta "critica constructiva", sora lui e Dee Dee nu didy ;). Se vede ca nu ai urmarit desenele astea ..dar nu e timpul pierdut:))

    RăspundețiȘtergere
  5. sa sti ca nu m-am mai uitat demult la desene. pentru ca nu ma mai uit la tv.. nu ca nu m-as uita la desene... intre un film de comando si laboratorul lui dexter as alege a doua varianta. tu te mai uiti? vad ca esti as in domeniu. te invidiez:)

    RăspundețiȘtergere