sâmbătă, 30 octombrie 2010

50 de centi.

Cred ca eram pe clasa a noua, cand mi-am petrecut vacanta de iarna la bunici. Abia asteptam sa imi revad neamurile si prietenii, Vecin cu mine era Andrei, cu care tot timpul am avut o relatie speciala. Eram de aceeasi varsta, si fiecare dintre noi voia sa arate ca e mai presus decat celalalt. Decum am ajuns m-a invitat la el la un pahar de vin cald.
Imediat ce am terminat cu pupaturile prin casa, mi-am schimbat hainele si m-am dus la Andrei. Cand sa am intrat in casa surpriza... Andrei voia cu tot dinadinsul sa ma dea pe spate. Era imbracat in haine largi, si in cap avea o caciula rosie. Intram in camera, ne aprindem o tigara (la el puteam fuma ca statea doar cu bunica lui, care nu ii avea treaba) sorbim din vinul cald, si ne uitam pe pereti. Atunci i se pare lui Andrei ca e momentul potrivit sa ma intrebe: ce muzica sa pun? Iti place 50 de centi?
Cam de o saptamana, am fost la bal la nr 1. Am intrat pe moca, altfel nu am fi intrat:). Inauntru, copilasi, fetite, cativa cunoscuti de pe vremea cand am terminat liceul.. Atmosfera era faina in sensul ca nu erau fite. Ici colo cate o sticla sparta, cate unul care mergea pe 3 carari, dar toate bune in rest. Un singur tip mi-a atras atentia de la inceput inca. Avea o inaltime de peste 1.80, purta jeansi largi, un tricou rosu care ii trecea de genunchi, o geaca de piele intoarsa sa culoare maro, iar pe cap isi legase un batic rosu. Tot timpul cat am stat eu pe acolo, vreo 2 ore, s-a plimbat de la o masa la alta si la baie. Cool. Parerea mea este ca prostii care se cred destepti sunt mai prosti decat prostii care stau pe fundul lor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu