luni, 21 februarie 2011

cine mai citeste dostoievski..

salut. n-am mai dat demult pe-aici si sunt convins ca nici voi.. sec. clar ca nici voi, de ce ati intra daca nu scriu? ehei.. nici nu mi-am pus in plan s-o fac in seara asta, dar hoinarind pe facebook, nu mica mi-a fost mirarea cand am vazut  ca toata lumea citeste dostoievski. hmm:) tare, nu? ca si adrian mutu dealtfel, care sustine sus si tare ca intre doua reprize de prizat coca citeste dostoievski. mai nou, nu ne mai laudam cu lanturile groase cat degetu, ci cu cultura generala.. acum.. nu-i un lucru rau sa spui ca ai citit dostoievski, dar numai in cazul in care ai facut-o. nu, citirea pliantelor de gratuitati sau oferte din cazinouri nu este inclusa in opera lui dostoievski...    p.s. in printul postat, respectivul combina de minune opera lui dostoievski cu genurile de muzica preferate si interpretii favoriti. dati o geana.. pentru a ma proteja de tantari, crocodili furiosi, sau gajei cu gluga trasa pe cap care pandesc pe la colturi, am incercat sa pun numele respectivului .. intr-o situatie mai.. roz:).. pana la noi actualizari ale informatiilor de profil, cand voi gasi cititori ai lui balzac, toate cele bune!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu