duminică, 26 decembrie 2010

mos craciun customizabil

mos craciun exista. chiar daca nu are infatisarea batranelului cu barba alba, infatisare pe care parintii au avut grija sa ne-o implementeze in memorie atat de bine incat sa ramana vreo 6-7 ani, 10 in cazul meu :)). obisnuieste mosul asta sa isi schimbe parul, fara a-si schimba naravul, ceea ce il deosebeste de un lup:) si ia infatisari ba exotice ba inspaimantatoare dar scopul lui e unul si bine definit. de a face oameni fericiti cu orice scop. in fotbal mos craciun se imbraca mai nou in alb, are sanie de culoare rosie si cu stema calutului cabrat pe fundal galben. traieste in orientul mijlociu si miroase a petrol. arunca cu milioanele in stanga si dreapta ca manelistii si mereu are ca garzi de corp fotomodele.
pentru romani mos craciun e salvator imbracat in fmi. salvator sau exterminator? mai vedem noi dar deocamdata are aura deasupra capului.
poate ca sunt putin rau dar trebuie sa spun ca pentru tiganii din ocna mures mos craciun a venit sub forma unui dezastru natural. surparea terenului pe care se afla supermarketul "plus" din ocna mures a venit ca o mana cereasca pentru familiile sarace din ocna mures. martori oculari cu care am avut placerea sa rad pe saturate la un pahar de bere amara in ocna mures, mi-au povestit ca tiganii saraci ( cu masini cu numere straine dealtfel) au trecut peste bau-baul numit asfalt crepat sau pericol de surpare, s-au inarmat cu undite si au mers la pescuit. conserve bauturi si cam tot ce traia prin apele sarate si pline de pacura din ocna mures. imi pare foarte rau pentru ceea ce s-a intamplat la ocna mures, inteleg teama oamenilor, mai ales ca la 100 de metri distanta de supermarketul scufundat sunt blocuri. doar ca mi se pare nostim acel tip de pescuit care s-a practicat. am inteles ca marfa e asigurata. cladirea in schimb nu. (din cate am inteles a fost construita ilegal). un punct forte dintre extrem de putinele, daca nu chiar singurul aspect de pe urma caruia a beneficiat statul in urma catastrofei de la ocna mures este ca ( sustin voci neoficiale) s-au inmultit posesorii de permis de pescuit in apele statale!

Un comentariu:

  1. super articolul ! asta-i romania noastra ... pe butuci da macar are puls ! Vlaga aia ne tine in viata :))

    RăspundețiȘtergere